Rekisteriseloste
Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen rekisteriseloste
1. Rekisterinpitäjä
Titec Oy
Oppipojankuja 10
70780 KUOPIO
puh. 01 328 6040
2. Rekisteriasiat
Asiakaspalvelumme vastaa viimeistään kahden arkipäivän kuluessa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin.
3. Rekisterin nimi
Titec Oy:n markkinointirekisteri
4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, asiakkaan ja Titec Oy:n oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin, tutkimustoimintaan, Titec Oy:n ja/tai sen yhteistyökumppaneiden mainonnan ja/tai suoramarkkinoinnin suuntaaminen asiakastietojen perusteella Titec Oy:n viestimien ja palvelujen kautta luovuttamatta henkilötietoja ulkopuoliselle taholle.
5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteri voi sisältää seuraavan ryhmittelyn mukaiset tiedot asiakkaista:
Nimi
Sähköpostiosoite
Matkapuhelinnumero
Yritys ja asema
Yrityksen osoitetiedot
6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet
Rekisteri koostetaan Titec Oy:n asiakastietojärjestelmästä, yleisesti saatavilla olevista internetlähteistä, sekä Suomen Asiakastieto Oy:n, ja Fonecta Kohdistamiskone-tietokannasta.
7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset
Rekisterinpitäjä ei luovuta Asiakkaiden henkilötietoja ulkopuolisille, paitsi Suomen viranomaistoimien niin edellyttäessä.
8. Tietojen poistaminen
Tietoja voidaan poistaa Asiakkaan vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi.
9. Rekisterin suojauksen periaatteet
Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Titec Oy:n tietoverkko ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee on suojattu palomuurilla ja muilla tarvittavilla teknisillä toimenpiteillä.
10. Kielto-oikeus
Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojensa luovuttaminen ja käsittely suoramainontaa ja muuta markkinointia varten.
myPOS tilin avaus kannattaa aloittaa hyvissä ajoin ennen asennusta, sillä prosessi vie yleensä parista päivästä reiluun viikkoon. Tilin avaus prosessi vastaa pankkitilin avausta yritykselle, joten myPOS vaatii useita dokumentteja, jotka vaihtelevat yritysmuodon perusteella. Suosittelemme käyttämään tietokonetta dokumenttien toimittamiseksi, vaikka tämä on mahdollista myös sovelluksella. Alla tarkemmat ohjeet yritysmuotokohtaisesti.
Huomioitavaa:
- Jos pyydetty dokumentti ei mahdu yhteen kuvaan, täytyy näistä muodostaa yksi dokumentti. Samaan dokumenttipyyntöön ei voi vastata usealla kuvalla samasta dokumentista, tai tämä johtaa asiakirjan hylkäämiseen.
- Varmista, että kaikki dokumentit ovat ajantasaisia ja näkyvät kokonaisuudessaan. Epäselkeät kuvat ja puutteelliset dokumentit johtavat asiakirjan hylkäämiseen. Hylkäämisen seurauksena tilin avaaminen saattaa myöhästyä usealla päivällä.
- Asiakirjat on suositeltavaa toimittaa yhdellä kertaa, sillä dokumentin lähettämisestä dokumentin käsittelyyn voi kulua useampi arkipäivä.