Rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä
Titec Oy

Oppipojankuja 10
70780 KUOPIO
puh. 01 328 6040

2. Rekisteriasiat

Asiakaspalvelumme vastaa viimeistään kahden arkipäivän kuluessa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin.

3. Rekisterin nimi

Titec Oy:n markkinointirekisteri

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, asiakkaan ja Titec Oy:n oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin, tutkimustoimintaan, Titec Oy:n ja/tai sen yhteistyökumppaneiden mainonnan ja/tai suoramarkkinoinnin suuntaaminen asiakastietojen perusteella Titec Oy:n viestimien ja palvelujen kautta luovuttamatta henkilötietoja ulkopuoliselle taholle.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteri voi sisältää seuraavan ryhmittelyn mukaiset tiedot asiakkaista:

Nimi

Sähköpostiosoite

Matkapuhelinnumero

Yritys ja asema

Yrityksen osoitetiedot

6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteri koostetaan Titec Oy:n asiakastietojärjestelmästä, yleisesti saatavilla olevista internetlähteistä, sekä Suomen Asiakastieto Oy:n, ja Fonecta Kohdistamiskone-tietokannasta.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Rekisterinpitäjä ei luovuta Asiakkaiden henkilötietoja ulkopuolisille, paitsi Suomen viranomaistoimien niin edellyttäessä.

8. Tietojen poistaminen

Tietoja voidaan poistaa Asiakkaan vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi.

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Titec Oy:n tietoverkko ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee on suojattu palomuurilla ja muilla tarvittavilla teknisillä toimenpiteillä.

10. Kielto-oikeus

Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojensa luovuttaminen ja käsittely suoramainontaa ja muuta markkinointia varten.

myPOS tilin avaus kannattaa aloittaa hyvissä ajoin ennen asennusta, sillä prosessi vie yleensä parista päivästä reiluun viikkoon. Tilin avaus prosessi vastaa pankkitilin avausta yritykselle, joten myPOS vaatii useita dokumentteja, jotka vaihtelevat yritysmuodon perusteella. Suosittelemme käyttämään tietokonetta dokumenttien toimittamiseksi, vaikka tämä on mahdollista myös sovelluksella. Alla tarkemmat ohjeet yritysmuotokohtaisesti.

Huomioitavaa:
  • Jos pyydetty dokumentti ei mahdu yhteen kuvaan, täytyy näistä muodostaa yksi dokumentti. Samaan dokumenttipyyntöön ei voi vastata usealla kuvalla samasta dokumentista, tai tämä johtaa asiakirjan hylkäämiseen.
  • Varmista, että kaikki dokumentit ovat ajantasaisia ja näkyvät kokonaisuudessaan. Epäselkeät kuvat ja puutteelliset dokumentit johtavat asiakirjan hylkäämiseen. Hylkäämisen seurauksena tilin avaaminen saattaa myöhästyä usealla päivällä.
  • Asiakirjat on suositeltavaa toimittaa yhdellä kertaa, sillä dokumentin lähettämisestä dokumentin käsittelyyn voi kulua useampi arkipäivä.
Käytäthän tilin avaamiseen vain sivuiltamme löytyvää tilinavaus linkkiä, jotta pystymme avustamaan teitä tilin avauksessa.